2015年1月10日 星期六

【15/01/10 - F.C.新聞報】Alex Koslov 宣告引退!


( 2015年1月10號 )
  我想已經有不少摔角迷聽到這則消息了,目前正在新日本 (New Japan Pro Wrestling) 的 Alex Koslov 近日在他的推特帳戶,發表了引退宣言。這個突如其來的宣告令許多人感到訝異。

"I am hesitant to say I'm retiring from pro wrestling, but I am taking a much needed indefinite sabbatical to focus on my life."
( 我很猶豫是不是該說我即將要從職業摔角界引退,但是我接下來準備進入無期限的休息,好專注在我的人生上 )

"At the same time I am not going anywhere thanks to social media! I will be continuing to entertain all of you in different ways!"
( 在此同時,還好有社群媒體,所以我不會離開大家。我會繼續以不同的方式,帶給各位娛樂的! )

"I wanna thank @njpw1972 for the opportunity to work for the best company in the world."
( 我想要感謝新日本給我這樣的機會,讓我可以在全世界最優秀的公司打比賽 )

"I wanna thank my partner @azucarRoc for being the best tag team partner and just someone I shared my career with for the best decade"
( 我想要感謝我的搭檔 Rocky Romero,是我合作過最好的雙打夥伴,而且也願意和我在過去十年共享我的生涯 )

"I wanna thank all of the fans in Japan, USA, Mexico, and all around the world for their support. Arrigato, Gracias!"
( 我要感謝所有來自日本、美國、墨西哥,還有全世界各個地方的摔角迷給予的支持,謝謝!謝謝! )



  為什麼 Koslov 會突然宣告引退,F.C. 暫時還不確定理由。如果在座有不認識 Koslov 的摔角迷,簡介一下,目前 Koslov 正在新日本,和 Rocky Romero 合作雙打隊伍 Forever Hooligan,在次重量級組相當活躍。出生於蘇維埃的他,以俄國人的形象在美國、墨西哥、日本都有活躍過。他曾在墨西哥 AAA (Asistencia Asesoría y Administración) 與 CMLL (Consejo Mundial de Lucha Libre) 活躍,也曾簽進 WWE (World Wrestling Entertainment),在其牛棚 FCW (Florida Championship Wrestling) 以 Peter Orlov 的名字比賽。

  不管是出於什麼原因而引退,F.C. 也在這邊祝福 Koslov 未來事事順心,有更好的發展!

沒有留言:

張貼留言